29 de jul. 2009

Dia 4: Shibuya, Meiji-jingu i Harajuku

Avui d'horeta a l'hostal!

Ja hem sopat, i avui estem més reventats encara!

Avui hem fet poca cosa en quant a llocs visitats, però han estat molt de profit.

Ens hem llevat per anar a esmorzar a Shibuya, on ens hem separat els que són amants del café dels que no ho som.
Els que volien café, han anat al Starbucks, que te el preu igual que a Barcelona, mentre que les altres hem anat a un "super", on hem comprat pastes i fruita.

Metro cap a Shibuya

Arribada al metro de Shibuya

Estàtua de Hachiko

Davant de l'estació de Shibuya

A Japó tenen cireres! tot i que la fruita és molt cara i a més no estava molt madureta..

Aquest lavabo m'ha fet gràcia, ja que a part de l'apartat de wc normals, tenia un lloc on poder-te mirar en miralls de cos sencer i a la pica per rentar les mans podies deixar els bolsos a sota perquè no es mullin... simplement increible XD

Per esmorzar, he agafat dues pastetes i un "Ice Cococa", que ve a ser un cacaolat d'aquí :D

Fotos vàries de Shibuya, i el famós "cruce", que realment no estavem gens segurs que ho fos, ja que no és tant impressionant com sembla a les fotos... després ho hem grabat des del Starbucks i des de dalt si que sembla més, però des de baix simplement es veu molta gent, sobretot a la tarda que és quan tothom ja està al carrer.

A continuació, algo impressionant i on moltes ens hem fascinat i l'Eva fins i tot s'ha plantejat venir al parc de Disney... una botiga Disney increiblement increible! Tot ple de figures pel mig de la botiga, coses precioses per comprar i simplement molt maco... ara a veure com serà el parc d'atraccions! Espero que igual de genial ^^

Us deixo algunes foticos ;)

Seguidament, una mostra d'una de les cames de la Laura, on es veu com ahir en el parc d'Ueno els mosquits la van atacar, igual que a altres com la Sandra. A mi per sort no m'han picat... Tinc alguna cosa semblant a una picada, però que ni noto ni res, simplement un puntet vermell... però elles tenen bullofes i tot pobretes...

Quan marxavem, hem passat per una sala de jocs, on algunes ens hem fet les fotos típiques i hem tingut feina per saber com s'imprimeix i com anava la màquina en japonès.. xDDD

Ens han donat uns ventalls que feien gràcia de propaganda, una foto amb ells:

Hem dinat algo ràpid, bàsicament un frankfurt que estava prou bo :D

Després hem anat al parc de Yoyogi, que sincerament estava bastant mal cuidat pel que he pogut veure respecte als altres, però estava prou bé. Unes fotos!

Seguidament, ja hem anat al temple Meiji, que era molt maco i amb uun caminet també per arribar. Hem fet el ritual de purificar les mans i la boca abans d'entrar al temple, i ens ha servit per fer temps mentre s'anava el sol, ja que avui feia una calor més insuportable que els altres dies.

Just al costat, hi ha Harajuku, que tot i que avui no fos el dia ideal per poder veure a la gent vestida i fent cosplay, hi havia molta gent igualment, com es pot veure a la foto de la sortida del metro.

En una màquina d'aquelles que treuen una bola, que l'altre dia vaig posar una foto d'Akihabara on es veia tot un passadís ple d'elles, amb unes nines Kitty, on aquí es veuen el de la Jenni i el meu :D
Aku, per tu foto!! ^^
Ja per acabar, hem tornar a Shibuya a comprar algo per sopar i per demà esmorzar, i hem visitat el cruce de nit amb molta gent, i he aprofitat per pujar al Starbucks a fer fotos des de dalt i aquí passo algunes fotos del local, per Foroxat!! :D
no es veu molt bé, però és un edifici amb vistes al encreuament i que està prou bé.

Quan hem sortit del metro de tornada, hem vist el temple d'ahir amb llums, i és molt maco.

Doncs bé, ara ja són les 00.00, i demà ens llevem a les 6 per poder anar al mercat del peix, que no a la subasta, ja que ens han dit que per això hauriem d'agafar el tren de les 5.15, cosa que no farem xDDD

Per tant, demà visita al mercat del peix, al palau imperial i a Ginza :D