6 de jul. 2009

Queden 20 dies!!!

Queden 20 dies per marxar de viatge i ja està tot encaminat!

Hotels pagats (o a falta d'una setmana), JRP comprat i a caseta, i rutes mirades i remirades :D
A més, fa unes setmanes ens van arribar ja les reserves del museu Ghibli, i també els adaptadors pels endolls, ja que són diferents que els d'aquí.

Finalment, els hotels als que anirem són:
  • Tokyo: Hostal Sakura (Asakusa). La intenció era anar al K's House, però no tenien lloc pels 10, així que aquest ens va semblar una bona opció, ja que està ben situat i es veu agradable.
  • Kyoto: K's House. Ja que no vam poder tenir-lo per Tokyo, a Kyoto no hem tingut problemes ^^
  • Ryokan Yugiriso dues nits, que ja vaig explicar anteriorment.
Només ens queda pendent comprar les entrades del parc d'atraccions Disney, que al final ho comprarem allà uns dies abans, canviar la moneda (estem mirant on canviar, ja que el canvi realment és molt baix respecte a com està en realitat) i realitzar el pagament de les reserves d'hotels que ja es paguen la setmana que ve.

Doncs res... pocs dies i marxem! Ara a comprar les coses necessàries i a Japó! ^^

Godai ha dit...

Bones!
Ja us falta poc... serà un viatge complet, nosaltres també vam anar al museu Ghibli: un lloc imprescindible per qualsevol aficionat a l'animació. El mateix dia a la tarda i de tornada amb el tren, podrieu baixar a Nakano on hi ha un centre comercial amb diverses botigues de Mandarake! per flipar amb tot tipus de marxandatge de manga.

Ah i també vam estar el K's house de Kyoto, a 15-20 min. a peu de l'estació. Està molt ben equipat i per la qualitat/preu és un bon allotjament.

Que disfruteu del viatge! Salut!