10 d’ag. 2009

Dia 16: Museu Nacional de Natura i Ciència, Ikebukuro

Bona nit! O no tant bona, ja que ens ha fallat tots els plans...

Estem en una tempesta tropical, pel que demà ha de fer un dia horrible i no podem anar a Disneyland :(
Provarem sort al tornar de Kyoto, ja que ja tenim els tiquets comprats... :(

Sobre el dia d'avui, havíem d'anar a Mitake-san, un parc natural molt maco que em va recomanar un familiar de la tieta Rosa, però veient que plouria, vam decidir que era millor no fer-ho i hem anat al museu. Volíem anar al museu nacional, però pel camí hem vist el museu nacional de natura i ciència (per l'estil del museu de la ciència de Barcelona) i ens ha cridat molt l'atenció, així que hem entrat.

Però anem per parts...

Avui és el cumple de la Jenni!!!! Tot i que diu que fins les 17.30 no és el seu aniversari i no la podem felicitar, ahir a la nit aprofitant que estava al cine li vam preparar un pastís d'aniversari improvitzat, amb tres "braços de gitano" i nata muntada, quedant pels recursos que tenim, prou bé. Durant el viatge li hem comprat també alguna tonterieta de pandes que hem anat veient, ja que li agraden moltíssim. I així, entre els 8 (l'Osu anava a part :P) li hem fet algun detallet.

Hem baixat a donar-li el pastís, una mica mal planejat, ja que ha baixat molt ràpid, faltava gent, les espelmes no s'acabaven d'encendre... però vaja, la intenció és el que compta i li hem cantat el feliç aniversari en el mig del menjador de l'hostal, davant de tots els que estaven ja llevats a aquella hora :P

Li hem donat els regals i (diria) que li ha fet il·lusió. A més, després l'Osu li ha regalat una samarreta que va veure de pandes, a part de les entrades del cine.

Us deixo unes fotos de l'esmorzar i del pastís, que ha quedat prou bé :)

Doncs bé, un cop donats els regals i menjat el pastís, hem anat a Ueno, per anar al museu nacional, però pel camí com he dit, hem vist aquest altre museu, que ens ha semblat bona idea entrar.

Hi havia dues parts, la galeria global i la japonesa, on la global estava molt millor, ja que la japonesa era molt reduïda i a més que valgués realment la pena, eren només unes representacions de figures de diferents èpoques, que estaven realment molt ben fetes.

En la galeria global, hi havia 6 plantes, on hi havia diferents temes. Alguns d'ells eren la prehistòria, una planta d'experiments de física on podies jugar per veure-ho, la vida, l'univers, etc...

Us deixo algunes fotos vàries del museu.

En aquesta foto, a l'esquerra hi ha l'intestí d'un lleopard o pantera, mentre que a la dreta hi ha el d'una vaca.

Els estòmacs d'una vaca:

Un bogavante!!!!!

A la planta d'experiments, hi havia diferents coses, com ara miralls de l'estil del Tibidabo, i també experiments amb polaritats, imans, etc..

També hi havia algunes exposicions, on en una d'elles hi havia aquest avió i aquest cotxe.

A la part de la prehistòria i la vida, hi havia moltes reproduccions de dinosauris i d'animals.

Yerai, per tu!!!! hi havia alguna tumba i coses de picar pedra que t'agraden a tu :P

A Japó, per fer anuncis i vídeos, sempre fan servir ninos macos i monos, i en aquest cas, un vídeo del museu tenia un dibuix que recorda a.... Equipo Actimel al rescate! XD

Aquesta és la part de la galeria japonesa. Us deixo dues imatges d'una de les representacions, perquè veieu els detalls que té.

Com que era tard, hem dinat allà mateix, i hem menjat pasta, que tenia molt bona pinta i estava boníssim!!! A més, hem acabat el pot de parmesano que ens duia.. xD

L'Alberto, improvitzant i posant formatge al seu arròs, ja que porta dies sense menjar formatge i estava en crisi làctica XD

Quan hem sortit, hem vist un "parking" de paraigues, on hi havia com taquilles on deixar el paraigues amb número i tot, com si fos una taquilla com la que hem fet servir per guardar la cartera. M'ha fet tanta gràcia que he fet una foto, i les noies del museu que hi havia davant han començat a riure. Típica imatge en que penses... "serà guiri!" :P

Sempre que anem a un lavabo japonès, acabem mirant tots els vàters, ja que són molt raros i tenen diferent tipus.. en aquest museu, tenien algo diferent, i és que enlloc de tenir botons, tenia dues tasses, de manera que si un nen volia seure, només cal pujar la que hi ha a dalt i així pot seure sense caure a dins... realment pràctic.

A més, la brossa s'obria automàticament, de manera que posant la mà detecta que vols tirar algo. Això és algo que fan molt sovint, no sé si per evitar al màxim el contacte en zones comuns o què.

Quan hem acabat, hem anat a Ikebukuro, per anar a un centre comercial molt gran que hi ha en un edifici enooooorme, us deixo foto.

Ens ha fet gràcia en el centre comercial, que hi havia una piscina de boles, però no són boles! sino cubs xD

Hem sortit i anat a un altre edifici del davant tot ple de manga i anime. Al sortir he mirat amunt i he vist aquesta vista tant maca dels dos edificis del costat, quedant una foto molt maca.

Demà volíem anar al Disney, però no podrem perquè hi ha l'huracà que passa just per Tokyo tot el dia, pel que no sabem què podrem fer, així que o quedar-nos a l'hostal o bé estar porai com aquests últims dies.

Hem arribat a la conclusió que som gafes, ja que ahir va haver un terratrèmol de grau 7 que no vam notar gaire, però l'Osu i la Jenni si que el van notar més. Després ve la tempesta tropical, que ha inundat una zona de parcs naturals que volíem veure i que són dels més maco que hi ha... a veure si pel dia 22 que tenim previst anar està ja tot arreglat mínimament...

Pos res, demà a veure què fem, tot i que la previsió no és molt bona!

Molts petons a tots!

MrBlonde ha dit...

Wala hi havia un Zero, un caça japonès de la Segona Guerra Mundial!!!

Només al Japó farien una piscina de boles sense boles jeje.