1 d’ag. 2009

Dia 7: Museu Ghibli i Akihabara

Bona nit!!!!

Quin cansament tot i ser un dia "poc productiu"!

Avui hem fet només dues coses, anar al museu Ghibli que ja teniem les entrades comprades, i després anar a Akihabara de nou per mirar una mica més carrerons nous que no vam poder mirar l'altre cop.

Ahir a la nit, jugant a cartes, la Sandra va tirar aigua o alguna cosa per l'estil a les cartes de l'UNO de la Jenni, de manera que van acabar algunes molles, doncs la solució? Estendre-les a l'habitació :D

Encara no he penjat cap fotografia de l'esmorzar que ofereixen a l'hostal, que es centra en unes torrades amb mantega i mermelada, i no tenen ni llet... tenen tè, llet en pols o algo semblant, i després "cocoa" que ve a ser escalfar aigua i tirar xocolata en pols per fer una xocolata calenta de la FIB. Per això, hem decidit comprar llet per poder veure llet aquest mes, que sino... que faré sense llet??? :(

Aquí estem tots al metro anant a agafar el tren per poder anar al museu Ghibli, on se'ns veu tots juntets menys l'Alex, que està al final de tot ja dormint quan encara no havia sortit el metro... si és que... XD

Tots fent veure que dormiem al metro, ja que la Cristina s'ha posat en pose de dormir i ens hem posat a fer el tonto.

Aquí teniu una imatge de com són els bitllets de metro i tren de Tokyo. Són petitons i no van per estacions, sinó que has de mirar en un mapa de preus a quina estació vols anar i quan costa anar, sortint un tiquet com aquest que es segella al passar-lo per la màquina i la pega és que sempre al sortir se'l queda, pel que no ens en podem quedar cap :(
Tot i això, en tenim un d'ahir que no sabem exactament com vam fer un transbord raro que ens va fer que se'ns quedés a la sortida.

Des del primer dia, que em fixo en els anuncis. Aquest anunci l'he vist amb diferents personatges, i sempre surt la persona fent una cara rara, que em crida l'atenció.

Aquí, ja per fi al museu Ghibli! Hem anat caminant tot i haver un bus llançadora que ens hi portava, i hem vist que aquella zona no esta del tot cuidada, ja que per les plantes del passeig que hi ha entre l'estació i el museu, estava ple de telaranyes, tot i que el museu estava perfectament cuidat i cada mitja hora es netejaven els vidres i totes les coses que es poguessin embrutar.

Dins del museu hi havia moltes coses interessants, però no es podien fer fotos, pel que només tenim fotos dels llocs exteriors com terrasses, o bé alguna que hem fet "d'estrangis" dins sense que s'adonessin.

Hi havia diferents zones dins del museu, començant per una saleta amb projeccions, una sala amb esbossos de les pel·lícules i una zona de jocs per nens petits amb un gato-bus, del que no hi ha foto, ja que estava molt controlat sempre per tal de no poder fer fotos. Al final de tot, també hem anat a una projecció que feien, que ha estat prou xula :D

Us deixo unes fotos del museu, tant de l'exterior com de l'interior i terrasses, i també de l'entrada, que són totes diferents i que tenen trossos de pel·lícules dins com la cinta de projecció mateix.

Un cop hem sortit del museu, hem vist que era tard per menjar a Tokyo, pel que hem pensat en menjar per allà, però no hi havia res per poder menjar, pel que hem acabat comprant algo en un supermercat, ja que allà als supers t'escalfen el menjar si vols (no tots, però molts) i a més donen estris necessaris per poder dinar, com culleres o bastons per menjar.

A fora hi havia uns banquets que ens han servit per dinar:

Com que dilluns teniem previst anar al mont Fuji, hem tornat a entrar al super per comprar les coses necessàries de menjar, com pa per fer bocates i l'embotit corresponent (que gairebé només hi ha mortadela o chope), aigua per pujar i aguantar totes les hores, que és molt important, i alguna cosa també per esmorzar i un suc.

Com que estàvem molt carregats, hem anat a l'hostal a deixar les coses a l'habitació, i al tenir poc temps per fer algo, hem anat a Akihabara a veure una mica el que ens vam deixar l'altre dia per la falta de temps i la pluja.

Aquestes són unes imatges d'uns edificis de la SEGA i una de la Taio Station.

Per guardar les paradetes dels carrerons, és semblant als quioscos del centre de Barcelona, és a dir, carrets que es guarden sencers dins de la botiga. Deixo una imatge de com són abans i una de com són després.

Aquest edifici per fora m'ha fet gràcia, ja que les escales tenen uns vidres que fa que semblin càpsules:

Aquesta és una botiga on hi havia només manga, on podem veure a la primera imatge una vista general de la botiga, i la segona és de la zona de hentai, on es veu que tot són homes i que estan tots llegint manga al mig de la botiga.

Com que al final no vaig agafar el ratolí, i li anava demanant a l'Alex el seu, ja que sense és molt incòmode a l'eeePC, he decidit que era millor comprar un, i buscant he trobat aquests dos que m'han fet molta gràcia XD

Com que eren més carets i potser són incòmodes, he optat per comprar un de normal blanc ben mono.

Aquest és el centre comercial Yodabashi-Akiba, vist des de lluny i amb les llums de nit.

Ja per finalitzar, aquí un japonès al metro utilitzant una PSP i un mòbil alhora, per si no té prou amb un de sol ^^

Pos bé, demà ja toca Odaiba, a veure l'Asimo, més botigues i el Gundam gegant que hi ha.

A més, estem pendents de veure què fem amb el Fuji, ja que hi ha previsions d'estar tapat i potser pluja, pel que si veiem que ha de ploure, segurament canviarem el dia de l'escursió, però ja fins demà no ho sabrem.

Marxo ja a dormir, que són les 00.25 i toca descansar, que em fa molt de mal la zona del coll i l'esquena, de carregar la motxilla i toca dormir!

Molts petons i records a tots!!!!

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Que gran el museu Ghibli! Llàstima que no haguéssiu pogut fer fotos del nekobus. Per sort tinc un amic (en Kaze, que l'Alberto el coneix) que hi havia estat fa anys i va filmar d'estranjis el nekobus i el curt on surt el fill.