24 d’ag. 2009

Dia 30: Compres a Kyoto

Bones!!!!

Avui no hem fet res, caminar, caminar i caminar, comprant cosetes i donant voltes xD

Com que avui no tinc fotos, no podré dir res... ja que no he fet fotos de res pràcticament...

He comprat el yukata!!!! No tinc fotos, que m'he oblidat, però us diré que és lila fosc però té unes papallones roses molt grans que fa que no quedi després tant fosc... ja miraré de fer foto!!!!

Yerai, tinc el teu! i ja no es pot canviar xD

Us deixo unes fotos d'ahir a Miyajima que em vaig oblidar. Són de la posta de sol que vam enganxar just al tornar, realment preciós i que valia la pena totalment. Els colors són reals, si :D







Als trens hi ha dos tipus de vagons, els normals i els "Green Car", que venen a ser una espècie de primera classe. Us deixo unes fotos de comparació, primer Green Car i després els normals on anem nosaltres. Les principals diferències són els espais i els reposapeus, tot i que a Green Car no hi ha tant de lloc per les maletes :(







Demà tornem a Tokyo!!!! Estarem al migdia a l'hostal de nou i després anirem a fer alguna volteta i també a canviar les entrades del Disney, que anem demà passat!!! ^^