17 d’ag. 2009

Dia 22: Dia de rutes 2, Daimonji

Bona nit!!!!

Ara explico el segon dia de rutes per Kyoto!

Això va ser ahir, i ara ja avui em poso al dia ^^

Ahir vam fer tres coses diferenciades:

- Una ruta de templets
- El camí dels filòsofs
- Daimonji

La ruta és com el primer dia. Caminar, caminar i caminar per veure temples diferents. Com ahir, no tinc els noms apuntats (mireu el blog de l'Osu per saber-los jeje), pel que poso fotos i algun comentari si hi ha algo en concret.

El primer temple que hem vist tenia uns jardins molt grans i macos, i tot de verdet per tot arreu ^^

Vam estar molta estona buscant un caminet pel bosc per fer que va veure l'Osu, pero al veure que ens havíem d'endinsar en el bosc i ens podiem perdre, al final vam anar cap a la ruta dels filòsofs directament.

Aquesta ruta pensava que estava enmig del bosc, i per les fotos del Maria pensava que era més maco, però bé... no era lleig tampoc, simplement esperava algo més.

Pel caminet aquest, ens podíem desviar visitant alguns temples. Pel que hem aprofitat i vist un parell de temples més.

Aquest és el temple platejat, un dels més famosos de Kyoto i visita obligada.

Per dinar hem menjat a un costat uns bocates de pa bimbo que hem fet, i de postre un granissat d'aquí, que és gel picat amb sirope del que vols :)

Un cop hem acabat la ruta dels filòsofs, hem anat als templets i dinat, ens hem dirigit directament al Daimonji.

Vam preguntar a l'hostal des d'on el podíem veure bé, i ens van dir una muntanyeta des d'on es veien 5 de les 6 figures que engeguen.

Com que començava a les 20h, hem anat abans d'hora per poder agafar lloc i veure-ho bé.

Us deixo unes fotos de les 5 figures de dia, que no es veuen del tot bé ja que hi havia una miqueta de boira.

Els japonesos per veure-ho preparaven unes mantetes per poder seure sense embrutar-se, ja que era sorra el terra i embrutava molt.

Es posen junts i mengen mentre esperen.

Fotografia de quan hem arribat nosaltres. Poca gent, oi?

Doncs a l'horeta i mitja o dos, ja estava així de ple!

Els japonesos són molt civilitzats, fins que arriba el Daimonji!!!!! Quan quedava mitja hora per començar, tots s'han aixecat i han començat a donar enpentes a tothom per posar-se a primera fila, passant per sobre de la gent que hi havia al terra, que han hagut de desmontar la paradeta gairebé corrents per no perdre el lloc i que no els ho embrutessin tot....

A les 20h han començat a engegar les figures de les montanyes amb foc. Us deixo una foto de cada figura que hem vist.

Al tornar, els busos anaven a tope, i en el lloc de dos ens hem posat tres, us deixo dues fotos gracioses :P