15 d’ag. 2009

Dia 20: Anada a Kyoto

L'últim dia del ryokan vam anar als banys de bon matí, i a esmorzar. Aquest cop algo més variat també, però igualment, massa menjar...

Vam agafar el bus i tren per baixar a l'estació on agafar el shinkansen direcció Kyoto. Els trens van molt bé perquè fins i tot deixaven tenir la maleta als peus, podent estar mínimament bé.

Vam arribar a Kyoto i es veu realment més deixat que Tokyo. Aquí hi ha una foto on es veu una casa vella i just darrere un edifici bastant nou.

L'estació és enorme i té fins a 12 plantes crec recordar, amb un centre comercial a dins... simplement gegant.

Just a la sortida de l'estació, hi ha la torre de Kyoto, que és bastant més petita que la de Tokyo (realment més petita i més "cutre") però 4 de nosaltres vam pujar igualment, per donar un cop d'ull a com és de gran Kyoto, i hi ha realment pocs edificis alts.

Us deixo algunes fotos de vistes des de la torre.

Ara ja només em queda el que he fet avui dia 21, que hem estat a Kyoto, fent una ruta de templets.

Com que és tard i encara he de buscar fotos i tot, ho deixo per demà i ja ho pujaré, ja que sino no podré dormir gaire....